zarezerwuj apartament
w 15 minut


Pomoc


Jak rezerwować apartament?
Kliknij: przewodnik rezerwacji
Nasz serwis daje unikalną możliwość skontaktowania się bezpośrednio z właścicielem apartamentu, zanim zdecydują się Państwo na rezerwację. Rezerwacja w naszym systemie jest bezpośrednią rezerwacją u właściciela apartamentu.

Ile trzeba zapłacić za dokonanie rezerwacji apartamentu?
10% całej sumy wynajmu. Zaliczka ta jest bezzwrotna.

Kiedy płacimy resztę pieniędzy (90%)?
O ile nie ustali się tego inaczej z właścicielem apartamentu, resztę płaci się z góry, gotówką, zaraz po wejściu do apartamentu.

Czy są jakieś dodatkowe/ukryte opłaty?
Jeżeli podczas procesu rezerwacji nie wybierzemy dodatkowej usługi (np. transport), nie poniesiemy żadnych dodatkowych kosztów.

Czy są zniżki 'last minute'?
Tak. Wysokość zniżki 'last minute' każdy z włascicieli apartamentów ustala indywidualnie. Zniżki last minute obejmuje 5 najbliższych dni rezerwacji (np. jeśli dzisiaj jest 20.06, zniżkami last minute objętę będą noce 21.06 do 25.06). Zniżka last minute jest zawsze już uwzględniona w kalkulacji ceny całkowitej.

Czy w każdym apartamencie trzeba płacić depozyt?
Niekoniecznie. Niektórzy właściciele wolą na wszelki wypadek wziąć depozyt, który zwracają gościom w dniu wyjazdu, po sprawdzeniu stanu apartamentu. Suma należnego depozytu podana jest zawsze w kolumnie 'wyposażenie' na stronie konkretnego apartamentu.

Od której można się wprowadzić?
Doba w apartamencie trwa od 14.00 do 12.00 w południe dnia następnego. Najlepiej jednak czas przyjazdu ustalać indywidualnie z właścicielem wynajmowanego apartamentu.

Czy płacę dodatkowo za końcowe sprzątanie apartamentu?
Nie. Sprzatanie końcowe wliczone jest w cenę wynajmu apartamentu.

Do kogo mogę zwrócić się aby otrymać fakturę Vat lub rachunek za wynajem apartamentu?
W sprawie rachunków i faktur Vat proszę kontaktować się już bezpośrednio z właścicielem wynajmowanego apartamentu.

Mam problemy z płatnościa przez dotpay. Co robić?
Opłatę rezerwacyjną możesz przelać bezpośrednio na nasze konto:
Aleksander Kulesza-Milewski
66 1140 2017 0000 4502 1101 2210
W takim wypadku proszę koniecznie wysłać do nas email z następującymi danymi:
Imię i nazwisko
Nazwa apartamentu
Ilość osób
Ilość nocy
Data i godzina przyjazdu
Telefon kontaktowy

Inny problem? Napisz do nas!
info@goodnights.pl